Majka

Image Hosted by ImageShack.us


Svjetlo. Napokon. Provedoh 6480 sati u tami.
I konačno ugledah svjetlo, iz sjene izađoh
Tako malen , nemoćan, da jednog dana postanem velik
i sada isplakujem suze života i udišem zrak zemaljski
razdire mi pluća

Prerezaše sponu zaštite i obrisaše svu krv sa mene
I staviše me u svilu, u Njeno naručje položiše
Sigurnost, ljubav, radost, nevinost
Smiren Njezinom toplotom, polako me hvata san
Novi san

I toliko bih toga htio reći, a ne mogu ali Ona sve
vidi i Ona sve osjeti i Ona zna, Ona će me uputiti
Kroz puteve razne i pokazati mi tajne ovog novog svijeta
Ali sada ću snivati...


Image Hosted by ImageShack.us


Jedna od najvećih Majki..


ono... kad si mali, stalno si gladan, pa ti treba hrane, ili plačeš jer si napunio pelenu... pa kad malo porasteš nešto ti matematika ne ide, pa ti ona pomogne, pa dođu prvi prištići, prve ljubavi, faks, žena, djeca, obveze... i nešto kao zaboraviš na majku... istu onu koju si sto puta zazvao i ona se javila... ali sutra ćeš je nazvat, jer danas kao nemaš kada... pa to sutra poprimi težinu vječnosti i na kraju majka ostari i netko bi se kao trebao brinuti o njoj... pa je ZBRINEMO... našu majku...bravo mi...
Albert Camus bi nas se posramio...
Sjetite se vaši majki.....

28.01.2008. u 22:47 · Ostavi komentar (44) · Isprintaj · #