Gospodar Lutaka

Image Hosted by ImageShack.us


U zahodu života i smrti, jedna svijeća gori,
A ti, tako mršava, blijeda, lijepa,
Svoju molitvu moliš,
Obred svoj vršiš,

Prah, taj sveti Prah,
Dragocjeno li je njegovo postojanje
Gospodar lutaka, bog tvoj
Na običnoj žlici on caruje,
I on u tebi potomstvo stvara,

Samo par poteza, i ta bolesna ostrica
Zasjenit će sve postojanje, toga trenutka;
Bit ćete jedno

dok plaventilo vena gubi svoju boju...
dok se krv zgrušava na tvojoj koži...
dok svijeća polako izgara...

Ljubav, sreća, radost, zadovoljstvo,
Zagrljaji, poljupci, toplina, svetost,
Ljepota, uzvišenost, savršenost.
Smrt.

U zahodu života i smrti, jedna svijeća gori....

Gospodar, žrtve lako bira.

Image Hosted by ImageShack.us

Da li prepoznate narkomana kad ga sretnete? Stanete li na čas i razmislite kako je njemu, da li ga žalite ili ga korite? Bi li imali milosti prema njemu?

Osobno, prepoznajem, nije teško. Ne žalim ih, svoj su put odabrali, imao bi milosti prema njima.
No, često se pitam, zašto? Kako je to sve krenulo, tko ih je naveo, tko je kriv i hoće li se ikad iz toga izvući?
Priznajem, maricu sam probao, jednom, dva puta, tri, nije bitno (Mob Barley dostao utjecao, a ja bio buntovnik)...
svidjela mi se, ali brate, što ću ja zbog toga kratkoročnog užitka, gubiti svoj život?
I nudili su mi i žuto i bijelo, sve mi je bilo preda mnom...ali nikada nisam ni pomislio o uzminaju.

Imam neku savjest koja mi govori da imaju neka druga zadovoljstva u ovom životu,
bila to duhovna ili tjelesna koja su povezana sa najboljom drogom, LJUBAVI!

I jedan lijepi dodatak (jer ja sam produhovljeni metalac):

Image Hosted by ImageShack.us


Metallica - Master of Puppets

End of passion play, crumbling away
I'm your source of self-destruction
Veins that pump with fear, sucking darkest clear
Leading on your deaths construction

Needlework the way, never you betray
Life of death becoming clearer
Pain monopoly, ritual misery
Chop your breakfast on a mirror

Master of puppets, I’m pulling your strings
Twisting your mind and smashing your dreams
Blinded by me, you cant see a thing
Just call my name, `cause I'll hear you scream

Master, master, wheres the dreams that I've been after?
Master, master, you promised only lies
Laughter, laughter, all I hear and see is laughter
Laughter, laughter, laughing at my cries

Hell is worth all that, natural habitat
Just a rhyme without a reason
Neverending maze, drift on numbered days
Now your life is out of season

Master of puppets, I’m pulling your strings
Twisting your mind and smashing your dreams
Blinded by me, you cant see a thing
Just call my name, `cause Ill hear you scream

Odlična pjesma, još bolji album pod istim imenom Master of Puppets,
uglavnom cijeli album je nekako tematikom baziran na drogi,
proglašavan često najboljim heavymetal albumom.. Vrijedi poslušati, za one koji vole žešću glazbu,
a vi koji ste mekušci, pročitajte barem tekstove pjesama...
Metallica, moj dobar drugar :)
Pozdrav.

06.02.2008. u 16:32 · Ostavi komentar (51) · Isprintaj · #