Svrha

Uživaj, Prijatelju, uživaj
Vrijeme svoje proljevaj,
Vino ti crno doljevaj,
Mene pusti da se znojim,
Jedan samo život imam,
Uzalud neću da ga trošim

Uživaj, Prijatelju, uživaj,
Vino ti crno kušaj,
I slasnim mesom se časti,
Mene pusti da se znojim
Zivotj moj kratak je,
Hoću da postojim

Uživaj, prijatelju, uživaj,
Kupi si neku ženu, kupi si dvije
I u lažnoj sreći plivaj
Mene pusti da se znojim
Toliko toga treba istražiti,
Na jednom mjestu neću da stojim

Spavaj, Prijatelju, spavaj,
Neka ti je lagodan taj pijani san,
I samo ti jeftinu ljubav sanjaj
Ja dane svoje brojim,
I svakog dana učim, jer
Hoću da postojim

Uči, Prijatelju, uči,
Pustit ću te nek se znojiš,
Samo, zar ti nije možda kasno?
Zapitaj se; gdje sad stojiš?

Image Hosted by ImageShack.us


Čovjek, biće koje uvijek uči, loše ili dobre stvari, tako preživljava. Svaki dan nešto novo, svaki dan nova radna pobjeda, nekad bi se reklo... Nekako sam shvatio da mi život ide sve brže i ne uspjevam pohvatati ono najbitnije i ono što me zanima i nekako mi se čini da sve više vremena trošim na gluposti. Nisam se nadao ovome razmišljanju i ovom stanju, zapravo nisam ga ni očekivao, ali evo...
Želim konstantno učiti, želim iskoristi svoj potencijal što više moguće, želim se posvetiti ciljevima koji će imati najviše smisla u mom život i koji će mi time pružati zadovoljstvo,želim rasti u Duhu i rasti intelektualno.
Ponajprije,želim upoznati sebe, to je najteže, počet s površine i zavirivati sve dublje.

Život mi nije dan na uzaludno trošenje vremena . Moja svrha postojanja je stvaranje novog života i želim da na taj život prenesem svoje životno iskustvo.

Znam da među vama, dragi Blogeri ima oni koji su roditelji, pa mi recite, je su li vaša djeca svrha vašeg postojanja?

Još sam mlad, čeka me još toga, padova i uspona, ali jednog dana (nadam se) kada budem starac na štapu kad ih budem gledao kako žive svoje živote i i kad budem gledao živote koji su oni stvorili, znat ću da sam ostvario svoj ultimativni cilj.

Image Hosted by ImageShack.us


Malo sam odmaknuo prvobitne teme, zanio sam se.

Hvala vam i pozdrav svima.

I jedna stara latinska:
Carpe diem!

09.02.2008. u 14:48 · Ostavi komentar (32) · Isprintaj · #