Valentinovo

Image Hosted by ImageShack.us


U svom imaginarnom svijetu, napokon si se izgubila,
ne poznaješ izlaz iz tog labirinta umjetnih osjećaja
gubi ti se svaki trag
razmažena između dva kraljestva, nijedno ne mari za tebe
a oba ti se dodvoravaju
ostala si zarobljena u djetinstvu koje nikad nisi imala
frustrirana, iskompleksirana, umjetna, neopipljiva
a tako jednostavna
Tvoji imaginarni prijatelji, davno su odrasli,
i spremi su te napustiti i na kraju ćeš opet okrivit druge
a sve što si htjela je bilo samo malo istinske ljubavi

Daj mi ključeve od svoga svijeta,
ja imam kartu tvoga labirinta,
izvući ću se i uzeti se za ruke,
osjetit ćeš toplinu moga dodira
bit ću ti prijatelji,
bit ću ti ljubavnik,
zapravo, bit ću sve što želiš
I poklonit ću ti ono malo ljubavi...



Za jednu izgubljenu djevojku.....ili njih više...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Led Zeppelin - All my love
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Valentinovo, a meni ova ispod pjesma paše...

Zdravko Čolić - Moja Draga

Kad bi život bio san,
Sanjala bi na mom ramenu.
Da si kamen jedan dan,
Ja bih bio mač u kamenu.
Kratko sam te ljubio,
Prebrzo izgubio.

Kad bi život bio brod,
Ti bi bila vjetar povoljan,
Da sam s tobom jedan tren,
I taj tren bi bio dovoljan.
Kratko sam te ljubio,
Prebrzo izgubio.

Pričam andjelima, liče mi na bebe,
Kako nisam sreo miliju od tebe,
I da ne postoji na svijetu sila,
Moćna kao što je naša ljubav bila.
Moja draga, moja draga,
Jutros iznenada nestala bez traga
Moja draga ,moja draga,
Moja draga nestala bez traga
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dragi moj blogeri, sretno Valentinovo, svima vama koje ste sretno i nesretno zaljubljeni.
Love is in the air, treba je dosta u ovakvim vremenima... :)


PS. Danas mi je imendan, ali ne zovem se Valentin :)
Pozdrav.

14.02.2008. u 00:01 · Ostavi komentar (42) · Isprintaj · #