Pod crvenim mjesecom

Image Hosted by ImageShack.us


Pod crvenim mjesecom
U zagrljaju tihog i beskrajnog mora,
pokriveni tajnovitom i čarobnom maglom,
na grebenu ljubavi,
tvoj usne, moje usne
moje usne, tvoje usne
po prvi puta...

Pod crvenim mjesecom
Prstima šetao sam pažljivo i nježno,
kroz tvoju kosu, sjajnu poput svile
i mekanu poput perja anđeoskih krila
tvoje ruke uz moje tijelo,
moje tijelo uz tvoje ruke
po prvi puta...

Pod crvenim mjesecom,
vrijeme je stalo,
oko nas utihnulo je sve,
ovjekovječen bijaše taj trenutak,
u zagrljaju, spojenih usana,
tvoje srce pripada meni
moje srce pripada tebi
zauvijek...


Dragi moji Blogeri!

Kao prvo, želim Vam zahvaliti na čestitkama i željama, Od srca Vam hvala! Divno je kad ti toliko ljudi želi dobro, čovjek se osjeća punijim i zadovoljnijim. I da, ispiti su prošli dobro, nadam se prolazima.

Nije me odavno bilo, oprostite. Evo, vraćam se u novom dvadesetogodišnjem izdanju, zadovoljan i sretan. Puno se toga desilo u ovih tjedan dana, puno toga značajno za moj život. O tome vam budem govorio kroz pjesme. Naprije ću Vas obaći sve. :)


Pa evo za početak:


Divno li je biti zaljubljen. Jaran Škropec je bio u pravu kad je napisao: pa di si ti tak dugo......ba? kaj te neka smotala onak pošteno. E, da je samo smotala :)

Pozdrav!

Post scriptum
Nisam mogao naći kombinaciju crvenog mjeseca i mora nigdje, ni za živu glavu, ali eto i ova slika će zadovoljiti..


Post post scriptum
I naravno zahvaljujući Martonusu i to smo popravili... :)
što se ja nisam sjetio photoshopa? Hvala! :)

01.03.2008. u 21:55 · Ostavi komentar (39) · Isprintaj · #