Snovi

Image Hosted by ImageShack.us


I.dio
Pogledate obavezno ovaj klip.

Ja, ovako slabašan, ja mogu brda pomaknuti
Ja, ovako mali, ja mogu zvijezde s neba poskidati
Ja, ovako tih, ja mogu svojom pjesmom šume probuditi
Ja, ovako krhak, ja mogu teret svijeta na svojim leđima ponijeti
Ja, ovako beznačajan, ja mogu sve svoje snove ostvariti

Ja ću biti visina planine
Ja ću biti ljepota cvijeta
Ja ću biti sjaj svijeće
Ja ću biti plavetnilo neba
Ja ću biti snaga vjetra
Ja ću biti dubina mora
Ja ću biti toplina vatre
Ja ću biti pitkost vode
Ja ću biti pjesma ptica
Ja ću biti sve što poželim

Moji snovi biti će stvarnost
I čut će se glas o meni
Čut će se daleko
I divit će se i meni
Baš kao i tebi
Tebi velikom,
Tebi uspješnom
Tebi ponosnom
Tebi.
...i doprijeti će glas do tebe
I tada ćeš znati da si ti manji od mene...


Dragi moji Blogeri, zahvaljujući jednom mojem prijatelju nastala je ova pjesma, on me posjetio na nešto što sam zaboravio, koliko mi ljudi znamo kukati zbog naših tzv. problema i kolika je naša sebičnosti i nepažnje prema drugima i koliko li smo samo nezahvalni. Ne podnosim nezahvalne ljude. Prijatelj mi je pustio jedan klip s youtube.com i imate ga priliku pogledati i ako jeste, onda ćete razumjeti što sam htio reći. Klip me inspirirao na ovu pjesmu i gledajući ga osjetio sam zapravo koliko sam ja mali u odnosu na tu djecu, te ljude i svaki put kad se požalim na nešto ili kad sebe uzdižem sjetim se njih jer oni su zapravo veliki i oni su kojima se treba diviti, oni su pravi pobjednici unatoč hendikepiranosti. Nisu nimalo ograničeni i imaju snove, inteligenti su kao i ja i Vi što čitate i mene je stid jer ja koji imam toliko potencijala da budem netko i nešto, taj potencijal ne iskorištavam koliko bih trebao, ni blizu.
Ovom pjesmom upućujem kritiku sebi, jer sam često bio nezahvalan i bio sam strašan patetičar i mizantrop, a uvijek sam imao i dobivao onoliko koliko sam trebao ni manje ni više. Ako hoćete, možete se osjetiti kritizirano :)


21. ožujka je bio Dan djece s Downovim sindromom. Kažu nikad nije kasno. :)

Image Hosted by ImageShack.us


II.dio

Image Hosted by ImageShack.us


Slijedi jedan tekst kojeg je napisao drugi moj pametni prijatelj, filozof. Tekst govori o kontroli svemira i načinu ostvarenju naših snova i riješavanju naših problema, kontroli života. Prijatelj ima zanimljivu teoriju i jednu ruku se slažem s njim, ali i u nekim stvarima baš i ne.
Pa,uživajte.


Vaša svrha je ono što vi kažete da je. Bilo da kažete da vi nešto možete ili ne možete, u oba slučaja ste u pravu. Jer svako vaše djelo je determinirano vašom svijesti o njegovom ishodu.

Čovjek kao biće izbora može i mora kontrolirati svoj život. Kako? Zar ne postoji beskonačno mnogo faktora koji nam mogu pokvariti dan? Zapravo, ne postoji. Ne postoji ni jedan faktor koji čovjeku može pokvariti dan osim njega samog. Mi smo ti koji pridajemo važnost svakodnevnim problemima i samim time privlačimo još problema, koji kasnije prerastaju u još veće. Taj domino efekt se može spriječiti i zaustaviti. Koliko god kompleksan naš problem bio, moguće je probuditi se, a da ga ujutro nema. Kako? Namjerom. Istog onog trenutka kada poželimo da se dogodi nešto lijepo ono će se i dogoditi. Ako sam u pravu, zašto svijet ne pršti srećom i veseljem? Zato što ljudi nisu svjesni svog potencijala i obaveze u kontroliranju svoje stvarnosti. A to se događa upravo zato što nisu svjesni sebe. Često imam dojam dok hodam cestom da prolazim pored ljudi koji su prazni. Oni su u nedostatku svijesti o postojanju sebe ili je ta svijest vrlo površna, gotovo konzumentska, ograničena na svakodnevne životne potrebe i emocije. Čovjek koji je svjestan sebe i svojih mogućnosti s lakoćom rješava svoje probleme samim time što želi da se dogode lijepe stvari. Naša želja se ponaša kao naredba svemiru koju on mora ispuniti samo zato što mi to HOĆEMO! Ne vjerujete? Pokušajte ovo: odredite jedan cilj u životu, poželite nešto, bilo što. Trudite se da to i dobijete, ali prije svega naredite svemiru da vam to da. Uspjeh je neizbježan. Odjednom će se sve oko vas prestrukturirati tako da dobijete ono što hoćete. Pokušajte, ionako nemate što za izgubiti, ali uvijek vjerujte da će završiti dobro. Jer, kako sam rekao, svako vaše djelo je determinirano vašom svijesti o njegovom ishodu.

A.M . 17.07.200?.


Čitajte komentare! :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

POST SCRIPTUM

Dragi moji Blogeri, vi koji me čitate znate od prije da sam se zaljubio i vi novi što ste se nedavno pridružili sada znate. Htio bih podijeliti nešto s vama. Moja Annabelle mi je posvetila nešto zbog čega sam ja sada... ne znam, ne mogu opisati. Pogledajte i pročitajte, jer prelijepo je.
Napisao bih još nešto ali ne mogu, ne znam...

26.03.2008. u 08:00 · Ostavi komentar (35) · Isprintaj · #