Moji stihovi

Dragi moji Blogeri, pozdravljam vas sve, nekolicinu sam vas obišao, ne mogu sve, vidio sam bili ste aktivni, sljedeći vikend sam s vama, s novim postom. Neke su se promijene desile kod nekih blogera što se tiče mene, ali negativne, što mi je užasno krivo, no kako god.. Život ide dalje. Komentari su odlični i svi pozitvni što mi se sviđa.
Ja učim i pripremam se za sljedeći tjedan. Još jedan srdačan pozdrav vam ostavljam.

PS. Imama neku ludu ideju za post i tražit ću pomoć nekih od vas blogera, neki ludi projekt, pa nemojte se iznenaditi ako vam se javim na mail. :)


Image Hosted by ImageShack.us


U ove stihove svemir ću smjestiti
U ove riječi sve zvijezde nebeske ću poslagati
Sve mjesece sjajne i sve planete ću pokrasti
U ova slova sve ću njihove tajne smjestiti

I u ove stihove zarobit ću vrijeme
Razdjeljena u njima bit će prošlost
I bit će prorečena sva budućnost
I ovjekoviječiti ću ovu sadašnjost

za ove stihove ću proći pakao i raj
Samo da kažem da su vječni
Da nikad neće doživjeti kraj
Ni jedno slovo neće biti izbrisano

u njima ću utjeloviti sve misli svoga svijeta
uskrsnut ću sve ono umrlo i zaboravljeno
sablazno, nezamislivo, nepojmljivo i ono
što nikad nigdje nije bilo spomenuto

Samo zbog tebe čitatelju moj
Svaki ovaj stih je tvoj
svaka riječi,svako slovo je tvoje
Cijeni poeziju duše moje...


Pjesma za vas, dragi blogeri, zbog vašeg učestalog čitanja i praćenja, vama je posvjećujem. Mislim da vam to dugujem, jer da nije vas ne bih imao volje ni pisati. I kroz vaše blogeve i vaša djela i pisanja, upoznao sam vas na neki čudan način i drago mi je. Mnogo toga čovjek nauči od drugih, a pogotovo od onih starijih od sebe, onih iskusnijih. Ovaj blog je na neki način postao dio moga života i osjećam se prihvaćen u ovoj blogosferi, pišem evo već 4 mjeseca i objavio sam 73 posta, nisam htio čekati nikakve obljetnice i jednostavno imam vam tu potrebu zahvale. I htio bih među vama istaknuti neke blogere koji su mi najzanimljiviji najintrigatniji, pa krenimo od:

Pametni zub – prati me već skoro od početka, njegova poezija je utjecala na mene i čak sam se malo oblikovao po njemu i njegove priče su fascinirajuće, odlično miješa fikciju i stvarnost i sve iznosi na svoj pomalo bizaran način, mislim da se iza ovog pseudonima krije jedan jako inteligentan čovjek koji je poznat u širim krugovima, frustriran je okolinom, i vidi stvari koji obični ljudi nisu u stanju vidjeti, ne znam, takav osjećaj imam

Simona – fenomenalna blogerica, isto jedna od onih koji me prati od početka, odlična osoba i sviđa mi se njezin način razmišljanja, postovi su joj ultrainteresantni i uvijek spremi nešto posebno, u stvarnom životu je zanimšljam kao jednu blistavu osobu koja je čvrsto stoji na svojim nogama, nekad je u problemima ali uspjeva izaći iz njih bez nekih poteškoća

Mala sirena – djevojka zbog koje sam uopće otvorio ovaj blog, mala je strašna i ima potencijala za postignuti veliku slavu, osobno je poznajem i glumili smo zajedno u jednoj predstavi, talentirana je za dosta stvari, piše odlične priče i pjesme, šteta što odrasta u malograđanskoj sredini, gdje nije baš shvaćena, no bit će jednog dana

Poezija duše – kao što samo ime kaže, utjelovljuje pjesme izrečene iz duše, isto jedna od mojih blogerski uzora, očaravajuće pjesme piše, inače najdraža mi je zbog svojih komentara jer uvijek ima dosta toga za reći, ali prvestveno njezina mi je poezija inspirativna i hvala joj za to, a u stvarnom životu je zamišljam po onom što sam saznao do sada iz komentara i pjesama, kao pravu obiteljsku ženu, brižnu majku i voljenu suprugu i onu koja se uzda u Boga i zbog svega mu je zahvalna

Nachtfresser (NF) – čudan bloger, postovi su poprilično jednostvani, par slikica i nešto teksta, ali u tome je i čar, zna lijepo prcnuti sa svojim komentarima, ali ne voli rasparavljati što mi jako krivo, imam osjećaj da je hedonist i skeptik, ali to je moja procjena,no cijenim ga dosta zbog toga što je stariji od mene dosta i iskusio je život, a jednom sam naletio i na njegov poezijski blog i njemački blog, dosta je svestran

Martonus – najzaljubljeniji bloger kojeg znam, njegova ljubavna poezija je toliko iskrena i pojmljiva, uvijek mi je dobro došla bila, a sada pogotovo, u svakoj njegovoj pjesmi mogu naći nešto što opisuje moja stanja, trenutna i prijašnja.. brižan otac, ima prelijepu kćerkicu , ako se ne varam, smatram ga čovjekom zaljubljenim ne samo u svoju djevojku/suprugu nego zaljubljenim u ljubav i u život..


Trill – struka joj ima veze s mojim fax, piše o najobičnijim stvarima, počeo sam je čitati kad je imala post o stavovima, tu su nam se stavovi složili.. mislim da je jako uspješna žena i da će mi jednog dana naći posao u struci :D

Dražen – učitelj života, uči nas mnogi stvarima, zen kako kaže Genijalni Ud, piše o malim i velik stvarima, o onom što je najvrijednije i čovjeku najpotrebnije i o duhovnim vrijednostima, prije svega ljubavi...hvala mu, promijenio mi je neka razmišljanja na bolje što mi je izuzetno drago.. vidim ga kao brižnog čovjeka, zanesim životom i koji život istraživa do najsitnijih detalja, hvala mu što nam to sve prenosi i djeli s nama...

Hod po ravnoj crti - strašan momak, upoznao sam ga, lik je fenomenalan, piše pjesme s najboljom rimom i vrijedi ga čitati, svidio mi se njegov način razmišljanja, interesantan momak, čeka ga velika umjetnička budućnost....

Škropec – gospodin kojeg sam nedavno susreo u blogosferi, osoba za koju sam ja prazna knjiga, jako mi je bio interesantan i sada je, samo učestalo mu se blogovi „kvare“. Inspirativan mi je dosta, znam nešto o njemu, no neću ništa pisati, samo ću ga srdačno pozdraviti i reću JARANE ĐES NESTO OPET, HA, BA?

Želio bih istakuti još neke, meni inspirativne blogere:

Misko - stari mudrac, ima lijepog psića
Genijalni Ud - samo ime kaže
Marla - djevojka koja zna o meni više nego ljudi koji me znaju čitav život, a ne znamo se... :)

A tu su još i ovi posebni...
Safiris
Sudbino nepoznata
Dream Maker
Extraordinary monkey
smisaozivota42
Gandalf
Kamov-ić
Decembar2001
Herc Jan
Prorok (!)
Vitae
uranova pikula
Angry girl

I naravno moram nju spomenuti da se ne bi najljutila, moja i jedina Annabelle :)

I svi ostali svi i one koje nisam spomenuo, svi ste mi dragi i svi se posebni na svoj način ...

Eto moji, dragi Blogeri, to vam moj dar. Mene neće biti jedno vrijeme, mora se učiti, kolokviji mi počinju, već ste primjetili da me nema u komentarima, jednostavno ne mogu sve stići, nastojat ću, no sad mi je u prvom planu fax. Imam još dosta za reći, nadam se da ćete još biti uz mene.

31.03.2008. u 11:58 · Ostavi komentar (37) · Isprintaj · #