Ovaj svijet

Image Hosted by ImageShack.us


Dosta mi je više ovog svijeta
mrtvih duša i praznih tjelasa,
ograđenih betonom i okruženim smećem,
onih koji se kupaju u svom smradu jada i bezbožtva
i onih koji piju iz časa grijeha i jedu s pladnja propasti

Dosta mi je više ovih ljudi
grobova što pužu na sva četiri uda
i stružu licem od pod,
i slijepih vođa što hipnotiziraju mase bez imalo truda
zombija što slijede krive ideale,
ljudi što srljaju u provalije smrti i zablude
onih što se utapaju u morima krvavog novca
oni h što udišu prah suše i bodu iglama tjeskobe

Dosta mi je svetaca s povezom na očima
takozvanih bezgrešnika , promatratelja,
onih što ne čine ništa i jadnika što su izgubljeni u svom očaju
i zarobljenih u svojoj prošlosti bez svijesti o svijeta
onih pametnih, sebični, lažni proroka,
pjesnika bez riječi,
pjevača bez pjesme
svirača bez glazbala...

Pobjeći ću daleko od svijeta i od ljudi,
Bježim jer ne mogu spasiti sve...
A ovaj svijet je
Gluh na Riječ,
Slijep da gleda
Nijem da ga se čuje.
Mrtav. Kraj je blizu...


Dragi Blogeri! Evo me opet, u hardcore stilu sam se vratio što se može zaključiti iz pročitani stihova. Neobična pjesma, kad se pročitao nakon nekoliko dana što sam je napisao, mogu reći da sam malo zastao, čudno komponirana, pusto nabrajanje...pitah se što mi bi..
Onda sam malo analizirao sam sebe i shvatio sam zašto sam je napisao. Imam svo pravo biti ljut na ovaj zemljski svijet, jer mrzim nepravdu, nepoštenje, korupciju, nerad, lijenost, ravnodušnost, prolaznost, tupost i glupost. I nekako mislim da ovaj svijet srlja u propast, jednostavno imam taj osjećaj da se blizi kraj....tko zna,volio bih ga doživjeti, ali ne brate 2012. Slika je Danteov Pakao.
Pozdrav!
Vaš Defton

PS. Izgleda da sam sve položio... :)

26.06.2008. u 16:52 · Ostavi komentar (19) · Isprintaj · #