Opomena

Image Hosted by ImageShack.us


O, Čovječe, Ti, Nebeski Stvore!
Što se skrivaš među Zemaljske Otvore?
Dana Ti je sva Sila i sva Vlast
Pa zbog čega nećeš da okusiš Slast?
Ne slast tijela niti slast novca;
ipak Ti si samo jedna Ovca;
nego Slast Vina i Slast Kruha
da malo zasitiš svoga gladnog Duha.

O, Čovječe, Ti, Svjetla Stvore!
Što uvijek hodaš i sjediš u Mraku?
Hajde, užeži u očima tu Svjetlosnu Zraku.
S njome se može Nebo otvoriti,
i napokon se možeš nanovo Roditi.
I što si uvijek tako Žedan?
Ne budi tako ohol, sebičan i bijedan
Imaš pored sebe Izvor Žive Vode;
Pij, samo pij i vidjet ćeš plodove mnoge!

Uzdigni se malo iznad ovog Svijeta
pogledaj malo prema Dolje
i reci što vidiš;
i reci da će biti bolje
jer sve je do Tebe i Tvoje Volje....

Image Hosted by ImageShack.us


Dragi moji blogeri!
Rekoh bit će pjesama, samo gledam da bude sto kvalitetnije i da svaka nosi mnoštvo poruka. Pošto mi je jako dosadno, počeo sam čitati svašta, pogotovo duhovnu literaturu i svaki dan okrivam nešto novo, neka druga viđenja svijeta, drugačije poglede na tuge, patnje, boli i nesreće, ali i na istinsku sreću i istinsku radost. Drago mi je što sam kući jer napokon osjećam svoju obitelj kao nikada do sada i svoje prijatelje vidim neki drugim nazovi ODRASLIM očima. I cijeli ovaj grad i kraj odakle dolazim promatram dublje i ljude kojima sam svakodnevno okružen. Očito je moje poslanje bilo upravo u ovaj kraj nakon ovako burne studentske godine.

Ova pjesma nastala je poslje čitanja jedne knjižice o Euharistiji. Nazvao sam je Opomena jer nekako je tako osobno doživljavam.
Bloger Dražen je napisao: "Život je kratak, ne treba ga trošiti bezveze", i potpuno se slažem s njim. Svoje slobodno vrijeme trebali bi malo posvetiti ljudima do kojih nam je istinski stalo i unijeti im malo radosti, utjehe, nade i što im je već potrebno u životu, pogotovo sada kad ga imamo na pretek. Ja osobno trebam poslušat svoj savjet jer, evo, cijeli dan sam po kavama ili na mjestima gdje ne bih trebao biti, a imam majku,oca i brata kojima sigurno potrebniji i siguran sam da ću tako biti zadovoljniji kad njima pružim zadovoljstvo i neko druženje. Malo razmislite o tome kako trošite vrijeme.

Ova pjesma krije puno toga. Baš je dobra :)

Pozdrav svima. Čitamo se.

Vaš Defton!


P.S.
Zahvaljujem Maloj sireni na inspiraciji što se tiče oblika pjesme.
I pusa mojoj Darling kad bude ovo čitala, fališ mi užasno.
:)

23.07.2008. u 15:13 · Ostavi komentar (19) · Isprintaj · #