2. Korak: Odluka - Srca u lancima

Image Hosted by ImageShack.us


Srce u lancima,
Okovano i zarobljeno u mreži grijeha,
Opkoljeno mržnjom i požudom,
Stučeno poput stakla,
Uvijek puno rana i obavijeno tugo
Ugledalo je veličanstvena vrata pakla

Iz vatre Anđeo svijetla podmuklo se smiješio
A njegove sluge pjevali su prelijepe pjesme njemu u čast
Srce je pjevalo i prividno uživalo melodije propasti
Znalo nije da uništava samo sebe
I ograničava svoje otkucaje
sužava svoje prijateljice vene
da samo ispušta duboke vapaje

Sluga biješe nemilice, svi su jednoglasno pjevali,
Anđeo svijetla uživao je, pjevao sa njima:
„Moj si, naš si, moj si, naš si!“
Srce, uplašeno,
Nije vidjelo, što to znači nije znalo
pitalo se:“Zar nikome nije stalo?“
duboko u tamu je palo

Misleći da je kraj, da nikad neće ugledati Svijetlo
Niti ce ikada znati što je ljepota i raj,
Predalo se i ostalo na mjestu
Kucalo je sve tiše
kao da nema zašto više

Srce, u nevjerici, zavapi:“Smiluj mi se“
Nije znalo što znači to zbog čega je to reklo.
Samo je usnulo.

Kroz mrežu lanaca silnih,dopru do Srca
Tračak Svijetla, mrva Nade,
Probudi Srce
Rasvijetli tamu
Dio lanaca odriješi
I Srce utješi

Glasom blagim kao povjetarac, Netko reče:
„Zvao si me, tu sam,uvijek sam i bio,uvijek ću biti“

Vrata pakla se zatvoriše
Anđeo Svjetla pobjesni i pobježe
Sluge raštrkaše na sve strane
A Netko Srcu izliječi rane

Reče mu opet:“Tu sam, uvijek sam bio i uvijek ću biti,
I obećao sam ti davno da ću te spasiti,
Krvlju svojom ću te otkupiti
No dalje ćeš morati sam
Put je težak,uzak i trnovit,okrutan
Ali imaš Majku Moju, Majku Svoju
I njoj se trebaš obratiti
I naći ćeš ono što godinama tražiš
Tvoje je samo da se na taj Put odvažiš.“

Od radosti, zakuca Srce, kao nikad prije
Oslobodi se lanaca i okova,
I odvaži se na Put
Uzak, trnovit, krut
I što ga na putu čeka,
To ono ne zna,
samo treba da Njegove znakove da prepozna...


Dragi moji Blogeri, tražili su neki od vas da napišem kako mi je bilo u Međugorju, a ja kao što sam rekao napisah vam. Ova pjesma je sažetak moga života, od rođenja do sada.
Ne znam, tko ima uši, neka čuje,tj. tko želi razumjet će što sam htio reći i što mi se dogodilo, jer puno je onih koji ne shvaćaju,koji ismijavaju, koji ovakve stvari i događaje smatraju srednjovjekovnim budalaštinama i glupostima kojima samo vjeruju oni zatucani i neki ograničeni likovi. Istina,i ja sam tako prije gledao sve, dok neke stvari nisam doživio na svojoj koži, u svome srcu . No,koga to potanko zanima i ima kakvih pitanja, moj mail je sa strane u boxu, pa se javite.

U Međugorju na 19. Festivalu Mladih je bilo predivno, to se ne može baš ni opisati, treba se doživjeti tako nešto. Bilo je tu dosta mladih, no što me iznenadilo je to da je to bilo puno onih stariji osoba, ali koji se duhom osjećaju kao petnaestogodišnjaci. S tim da je tu kroz pet dana prošlo preko pedeset tisuća ljudi, osjećao se toliki mir, da je to za ne povjerovati, uz tolike gužve, strke i zbrke, što samo pokazuje da je Međugorje posebno mjesto. Kroz tih pet dana, bile su karizmatske Mise, pjevanje i plesanje, svjedočanstva nakon kojih ne možeš ostati ravnodušan, predivna Klanjanja Presvetom Oltarskom Sakramentu (pedeset tisuća ljudi na Klanjanju, a samo se čuju muhe). Sve je bilo predivno, a predstava zajednice Cenacolo je bilo savršenstvo. Zadnji dan je bio isto divan i ujutro je bila Misa na Križevcu no ja sam je prespavao.

To je nekakav objektivno-subjektivni opis, no moja osobna iskustva i doživljaje neću pisati ovako, nego kroz pjesme, rekao sam na početku zašto neću, pa ako vas zanimaju osobni događaji imate mail. No, otkriti ću vam da sam osobno upoznao John Paul Kelly-a iliti Paddy-a Kelly-a iz Kelly Family, s njim sa razgovarao o nekim odlukama koje sam trebao donijeti nakon Međugorja. On je svjedočio također na Festivalu i njegovo svjedočanstvo je fascinirajuće.
Evo jedna njegova pjesma koju je svirao na Mladifestu:



Toliko od mene za sada. Ovih dana moram učiti jer imam jedan ispit što mi je ostao iz trećeg semestra tako da moram i njega moram riješiti, pa ću se rjeđe javljati,ali čitat ću vas,za komentare nemam baš vremena, možda vam ostavim smajlića :)
Pozdrav i BVB!

Vaš Defton!

16.08.2008. u 17:20 · Ostavi komentar (25) · Isprintaj · #