Tomislavgrad

Image Hosted by ImageShack.us


U Gradu gdje vrijeme stoji, sjedim
Na terasi izgrađenoj od svilenkaste paukove mreže
Pored mene znani ljudi
Pogled nam baca na ruševinu nekad davno vođenog rata

Znani ljudi pričaju gluposti, uz jutarnji kraljevski napitak
Osjećam se kao da sam višak,
Jer misli su mi drugdje
tamo daleko, negdje gdje mi ljubav spava

Vjetar lagano puše i nosi dijamantnu prašinu niz
Ulice Grada gdje vrijeme stoji i gdje Sunce
Nije bilo prekriveno ružičastim oblacima čini se
već godinama ili sam si to možda samo umislio

Djeca u rajskom parku, košarama love divovske bumbare
Sve me to umara, vrisak i smijeh luda
I čovjek pored mene ima miris mokraće
O čudna li života u ovome Gradu


Dragi moji Blogeri! Kako ste mi ovih dana? Ja sam u Splitu,no, evo donosim vam malo života iz provincijskog grada Tomislavgrada, bio sam tog jutra (na dan kad je ova pjesma napisana) na standardnoj kavici i jako mi je dosadno bilo i rekoh da predočim to u jednu zanimljivu pjesmicu. Puno je tu sarkazma, ako itko od lokalnih mojih bude čitao ovo lijepo će se nasmijati jer nekako se svi tako osjećamo, no svi ga mi volimo.

A ako vas zanima nešto o Tomislavgradu, evo vam link: Tomislavgrad

Split je divan, vrijeme je super, a ja učim, pripremam se za taj ispit, lagano bez nekih prenaprezanja, toga će biti zadnjih dana, no nemam treme jer imam jako dobrog Savjetnika. Istina, dosadio mi je život u provinciji, sljedeće ljeto idem negdje drugdje ili možda ostajem u Splitu. Želim si malo više ispuniti ljeto, no to ću prepustiti Nekom drugom.

Ljubav mi spava u Metkoviću... :(

Pozdrav svima!
BVB

27.08.2008. u 20:09 · Ostavi komentar (10) · Isprintaj · #