Koliko te volim?

Kako?
Da vidiš, da čuješ, da osjetiš?
Kako da ti oči otvorim i da ti suze krenu?
Kako da ti vrata srca otključam i da povjeruješ?
Kako da ti dušu uzdignem, kako da dadem sebe?
Dadem sebe. Opet.

Evo, išupat ću svoje srce
usaditi ću ga u tvoja prsa
i osjeti
puninu Ljubavi koja ti se daje
i to na kakav način

Presaditi ću ti krv svoju
da teče kroz tvoje vene,
i osjeti
puninu Milosti koja ti se daje
i to na kakav način

Dijete izgubljeno, zbunjeno dijete,
što me ne prihvaćaš?
I zašto ne shvaćaš?
Ja te tražim i ja te želim
ja te molim i ja te volim
ja te nikad napustio nisam,
dijete moje.

Koliko te volim?
Ovoliko.

Image Hosted by ImageShack.us



Pozdrav!
Ovo je Ljubav! I svi traže neku utjehu.
Pjesme posvećena dragom blogo prijatelju dražen :)
koji traži Isusa, a nikoga da ga nađe.

08.11.2008. u 23:29 · Ostavi komentar (12) · Isprintaj · #