Šum velikih voda

Post 1,2 Zemlja bijaše pusta i prazna; tama se prostirala nad bezdanom i Duh Božji lebdio je nad vodama.

Image Hosted by ImageShack.us

Čuj, osluhni, Šum velikih voda
grane ga čuju i lišćem trepere,
kao i trava, ti zapleši
uz taj predivan zvuk

Poslušaj, što govori ti On,
zatvori oči pogledaj,
zatvori usta i pitaj
tajne svijeta On ti otvara

Ptice nebeske uz Njega lete
kukci zbog Njega oprašuju stepe
tvoja duša s Njim se miri
miriš ruža svud se širi

O taj,velikih voda Šum,
što nadilazi ljudski um;
Taj Duh što nad vodama lebdi,
Njegov Šum, šum od kojeg Zlo se ledi...

Da, moj narode, kao što obećah vratih se pisanju, ali mi opet nešto šteka, jer malo sam pod stresom, pa nemrem sastaviti ni par stihova da su smisleni, no trudim se, stvarno sam zakržljao. No, to ionako nije bitno, bitna je srž.
Divno je bilo čitat komentare prošle pjesme i upoznati neke ljude malo bolje.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Katolicima je stvarno teško jer žive u neznanju i neupućenosti u svoju Vjeru,a toliko im je dano i omogućeno samo tim krštenjem, na kojeg su bili "prisiljeni", kao što neki kažu. Činjenica je da danas većina mladi poslije sakramenta Svete Krizme prestaje ići u na Misu i prestaje biti dio Crkve, jer kako vele obavili su i tu prisilu. Isto sam sam napravio,jer sam živio u neznanju i to kakvom. Slabo zanimanje sviju nas za našu "nametnutu" nam Vjeru čini nas dosta izgubljenima i osiromašenima jer ne prihvaćamo ono što po toj Vjeri imamo. A imamo silno bogastvo da njime nakitimo svoj duh,svoju dušu, a to su darovi i plodovi Duha Svetoga.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bijah neuk, mladić koji je tražio smisao, težio za nečim što će ga ispuniti - umjetnost, priroda, rock and roll, metal, sex,droga i alkohol, sve je to ostavljalo praznine i duboke rane. Moje nepoznavanje Duha Istina i Duha mudrosti, Duha Utjehe i Duha Ljubavi me dovelo do mnogih stanja u životu jer sam tražio ono nešto što će me ispuniti i dovesti do neke potpunosti, što će nadomjestiti ono što je mojoj duši nedostajalo. Naravno, takva je većina mladih danas, ljubav, nadu, utjehu i ispunjenje traže na krivim mjestima i krivim načinima i zato se događaju sve te posljedice i nesreće i ubojstva i pobačaji, svađa, rastave, ovisnosti svakojake i sve neki opći problemi koji muče jednu mladu osobu.


Čovjek je biće ljubavi, plod ljubavi i jedina mu je svrha ljubav i biti ispunjen ljubavi, ljubav prije svega. Posezanjem za drugi alternativnim ispunjenima dolazi do destrukcija prvobitne čovjekove svrhe i biti, dolazi do izobličenja čovjekove naravi uzrokovane raznim nedostacima istinske ljubavi od rođenja pa nadalje.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Iv 14,26 Branitelj - Duh Sveti, koga će Otac poslati u moje ime, poučavat će vas o svemu i dozivati vam u pamet sve što vam ja rekoh

Taj Duh, nije imaginaran taj Duh Sveti, nije, On je živa i stvarna osoba, Treća Božanska Osoba, od Oca nam po Sinu dolazi kao Učitelj, Utješitelj, Branioc i naš Vodilac kroz ovaj svijet. Čini nas potpuni i cijelim, ispunja nas svojim milostima i svojim plodovima i jedino što traži od nas jest da mu budemo poslušni i zahvalni. Jer On je pokretač svega, On je onaj koji pokreće mora i koji daje kišu, snijegom obasipa planine i onaj koji upravlja vjetrovima, koji nam je dušu usadio u tijelo i koji nam je dao darove vida, sluha, njuga, opipa, da vidimo, osjetima, osluhnemo Njegova stvorenja, da se divimo Njegovom dijelu. Nije On ni krava, niti ima pet ruku, niti je kakva čestica niti je energetskog polje, On je Živ i daje nam piti s Izvora Žive Vode, daje nam milost da ga osjetimo, daje nam Ljubav, a samo traži da mu otvorimo srce.
--------------------------------------------------------------------
Zašto ne dozvoljavamo sami sebi iskustvo Boga - Vječne Ljubavi?


Image Hosted by ImageShack.us

PS. Možda sam pisao nepovezano, ali to mi je došlo, od sada pišem tehnikom "toka misli", bez obzira na posljedice.
Moglo je se puno reći više o ovome,no ja mislim da je dovoljno....
Vaš Defton.
Bvb

18.01.2009. u 11:45 · Ostavi komentar (15) · Isprintaj · #