Sloboda

Gospodin je Duh, a gdje je Duh Gospodnji, ondje je sloboda. (2 Kor, 3, 17)

Doista vi ste, braćo, na slobodu pozvani! Samo neka ta sloboda ne bude izlikom tijelu, nego - ljubavlju služite jedni drugima. Ta sav je Zakon ispunjen u jednoj jedinoj riječi, u ovoj: Ljubi bližnjega svoga kao sebe samoga! Ako li pak jedni druge grizete i glođete, pazite da jedni druge ne proždrete. ( Gal, 5,13-15)


Image Hosted by ImageShack.us


Slobodan, ja sam, list na vjetru
ne biram gdje ću pasti,
volji njegovoj ja se prepuštam
i ja njemu vjerujem

dok me nosi, prostrantvima raznim,
usidrene ljude promatram,,
u zemlju crnu u korijenjene,
kao korov, ne mogu da se vinu,
ne žele, ne moraju..

a ja..

padnem li u vodu,
neću se utopiti
u nju se uzdam; ne znam gdje će me odvesti,
ali uvijek, ona me vodi ka novom,
nepoznatom, neistraženom,
ona me čisti.

padne li na zemlju,
usrećiti ću kukce mnoge;
od moje sočnosti oni će se nasititi
svojom veličinom, biti ću njima zaklon,
zaštita

padnem li u vatru,
cijeli ću izgorijeti,
u pepeo ću se pretvoriti,
sretan;
moja žrtva će biti hrana - humus;
bit će plodno tlo drugim biljkama

samo da ne padnem u blato...

Svi u srcu želimo biti slobodni, imati vlastiti mir, imati slobodu za koju možemo reći:" To sam ja, to je ono što me čini utješnim, to me činim punim i sretnim, ono iz čega crpim svu svoju snagu i smisao da nastavim dalje u nove dane, godine i desetljeća..."

Slobodan od bilo kakve navezanosti na bilo što mi ruši moj mir i moj unutarnji sklad, biti slobodan od onoga što narušava moj odnos s prijateljima, roditeljima, braćom i sestrama, s djevojkom i s Bogom. Slobodan od vlastita ega, od neposlušnosti - slobodan od grijeha. Bit čist u mislima, djelima, odnosima i riječima.

Sloboda počiva u Ranama onog koji nas je otkupio u Njegovu Srcu i na Njegovom Križu. Njegovu žrtvu ne želim uvrijediti, ne želim je obečastiti, ne želim je uprljati niti krivo pogledati. Jer po Njemu sam zadobio svu slobodu koji mi je On pokloni svojom Ljubavi. Možda je to nerazumljivo,ali je tako, jednostavno sam prihvatio ono što mi je On ponudio.


Posveta svim mojim prijateljima koji su me pratili na putu do moje slobode, bilo u trenucima lošim ili onim najboljim,hvala vam bez vas sigurno ne bih bio ono što jesam sada, svi imate veliku ulogu u mom životu! Želim da budete dio moje slobode i da s mnom uživate u njoj. :)
-----------------------------------------------------------
Vaš Defton!
Bvb
:)

22.02.2009. u 11:11 · Ostavi komentar (34) · Isprintaj · #