Dijete Gnjeva

Image Hosted by ImageShack.us


Promatram te - uvijek te gledam
kao odbačeni plišani medjević
iz kuta sobe,
medo s kojim se kao djetešce malo igrala:
čekam da me zagliš - ponova;
jer tada bi plakati prestala

Uzmi me u ruke - to samo čekam:
kao ona prašnjava slikovnica
s vrha polica, što ti je veselje donosila;
postala si Dijete Gnjeva

Nemoj me prezreti,
jer znaj
ti uvijek mene tražiš..

Zašto odbacujemo Ljubav, zašto? Nije mi jasno, zašto Ljubav postaje prezrena? Zašto se Ljubav želi kupiti i zašto se njome trguje? Zašto roditelji djecu svoju kupuju, i pretvaraju ih u Djecu Gnjeva, u lutke odbačene i materijaliste i "slobodne zombije"? Pa gdje nestaju vrijednosti ljudske, one temeljne vrijednosti, međuljudski odnosi?
Pa nije mi jasno i boli me to, kad sam tražio pažnju, zašto mi se kupio medo, kad sam tražio, druženje, zašto mi se kupila slikovnica...?
Djeca žele ljubav, djece žele dodir, žele pažnju, razgovor, lijepe riječi, smijeh majke i oca, žele se osjećati sigurno...
Bijesni Roditelji rađaju Djecu Gnjeva, Djeca Gnjeva postaju odbačeni od Bijesnih Roditelja, odaju se kojekakvim sredstvima lažne ljubavi jer znaju njihove duše da se s Ljubav istinskom trgovalo, da je već prodana i da se teško cijena njezinog ponovnog otkupa.

Sebični smo.


Image Hosted by ImageShack.us

10.03.2009. u 12:06 · Ostavi komentar (21) · Isprintaj · #