Vječna hvala

Image Hosted by ImageShack.us


Kako bi ti ja mogao izreći hvalu

Veličanstvu Tvome?

Zrno pijeska u pustinji zemaljskoj

Glas koji ne viče,a tvoj je

Jer Ti me odabra i sada

Provlačiš me kroz sito i rešeto,

Čistiš me i odvajaš za građu

Stanova svojih

I kako da Ti zahvalim za sve to?

Riječi nemam za opisati sve

Što ono što sam od Tebe vidio

Niti da izrečem sve ono što sam s Tobom doživio

Stojim kao promatrač čudesa Tvojih

Divim se, a ni to nisam zaslužio



Riječi ne koriste ništa

Kao ni ovo slovo na papiru

Moj pogled zbog tebe opet blista,

Moja duša, kao kod rođenja

Opet, bijela je, čista



I stoga, Veličanstvu Tvome dat ću slavu

Svojim životom iskazati hvalu….


Da, ponekad se samo trebamo malo poniziti i reći hvala Ti, Bože na svemu, što se zdrav budim i što imam krevet na kojem mogu spavat, što imam zdravu obitelj i prijatelje i crkvu u blizini kuće svoje pa mogu Te Isuse i dodirnuti..

Ah, kada bi Njegov narod molio, molio za dobrobit, za blagoslov zemlje i izlazak iz krize..

Ako molitva jedne bakice može promijenit život njezine unuke što bi onda uradila molitva 4 milijuna ljudi za svoju zemlju...

Da, pa kad bi samo svi rekli: Hvala Ti!,nebesa bit se smilovala nad nama i blagoslov bi bio nad nama i Ja sam onaj koji jesam bi bdio nad našim glavama i mi opet bili Njegov narod koji moli...

Obucite se u kostrijet, pospite se pepelom po glavi, molite i postite, vele Proroci, a i Proroci Novog doba...

Želi li ovaj narod blagoslov Boga svoga?

Ili samo blagoslov ljudi?

Kuda nam je ići, a zapravo gdje ćemo stići?

Srce ljudsko teži za Bogom, a oni to i ne znaju...

O, Kriste, čije Krv odjekuje u Nebesa...

Cijena naših grijeha je plaćena, pa što smo onda nesretni...

Obratimo se, vjerujmo... vjera,ufanje, prije svega ljubav...

Čujete li pastiri naroda Božjeg? Molite li?
A vi narode Božji?

A ti, zašto gledaš? Kada si zadnji puta zahvalio? Prekrstio?

Ili i dalje svojim egom i ponosom lažnim prkositi cijelom svemiru punog Duha Božjega?

Vjerujem u Boga veliš. I Sotona vjeruje i dršće, a što ti činiš?

31.08.2009. u 12:28 · Ostavi komentar (12) · Isprintaj · #