Prvi dan godine nove

Image Hosted by ImageShack.us


Tmuran je prvi dan godine nove,
kiša jednostavno ne prestaje padati,
oblaci mračni nadvili se na ovaj mali grad

već duže vrijeme kao da sam u zatvoru,
pišem svakojake tekstove, koje ni sam ne razumjem
blatnjave ulice mi stvarno nisu zanimljive

Osjećam se sam, poznanici moji riječi moje preziru,
a šutio sam cijelo vrijeme, nisam se usudio smetati,
no svejedno mi je i to, u redu je, tako valjda mora biti

Tiha molitva mi na usnama, u srcu čudni žar
hoće li biti blagoslova u godini ovoj,
hoću li iznevjeriti ili će ustrajnost prevladati

Patnja, tako valjda treba biti,tiha patnja..
NE! Ovo je žaljenje za prošlim životom,
o hoću li ikada upoznati sebe?

Z.Ć. 01.01.2010., Tomislavgrad

Dragi blogeri u ovoj godini jedino što vam želim da upoznate Isusa Krista i da se prepustite Njegovoj Božanskoj Ljubavi! Tražite najprije Kraljevstvo Božje i Pravdu Njegovu i sve ostalo će vam biti dodano!
Božji blagoslov vama i vašim obiteljima!
Defton

01.01.2010. u 15:28 · Ostavi komentar (10) · Isprintaj · #