Skriveni svijet



Skriven svijet u meni,
prostranstvo zatvoreno mojim ušima,
oči otvorene ne mogu vidjeti,
a ni nos se tu baš ne snalazi

Kažu da je sve to u mojoj glavi,
no, ja mislim da baš i nije tako
jer onda bi moja glava bila beskonačno velika
što moj vrat ne bi podnio

Stoga, pustit ću razne teorije i hipoteze,
Jednostavno, vjerovat ću gluho, nijemo, slijepo,
Mislima u meni koji nisu moje,
Ali sigurno postaju dio mene..

06.05.2010,. Z.Ć., Lištani DV,


Koji mi svijet krijemo u sebi nismo ni svijesni, jer ako smo stvoreni na sliku Božju, a Bog je vječan, ne možemo naslutiti što je On sve utisnuo u naše srce, dušu, razum i tijelo. Bog je čudesno stvorio svijet, a najčudesnije je stvorio čovjeka, to zaista predivno stvorenje.
Nekada zaronim u svoje misli i dubini pronalazim sebe, okovanog grijesima koji još ne mogu spoznati, ne mogu doprijeti do sebe, jer nije mi dano, nije mi još vrijeme da zapravo spoznam svu Istinu o sebi. Sve zapravo što jesam sada oblikovala je Riječ Božja i Njegovo Darivanje u Euharistiji. To svjetlo koje mi objasjava dušu daje mi da jasno čujem glas Njegov i da spoznam što zapravo taj Bog želi od mene.
Ali utisnuo je Samoga Sebe u moje srce. Ne znam, zaista ne znam, prespustit ću se ljubavi koja daje život svemu i svemu smisao, uronit ću u more radosti koju Krist mi daje otkupljenjem... Zaista, blaženi oni koji vjeruju, a ne vide... jesam grešan, ali On me voli i takvog... :)



Vaš Defton
Bvb

25.05.2010. u 09:31 · Ostavi komentar (12) · Isprintaj · #