U plavetnoj noći

beautiful Night Pictures, Images and Photos
Mariji Gašpar

Bacih drski pogled k Nebu u plavetnoj noći,
ne sluteći Lice skriveno među zvijezdama,
što trepere kao jesenje zlatno lišće na Suncu;
ovdje je više i od vjetra i od Sunca

Lice oca skrivenog iza svjetlosti razlivene po Nebeskom plaštu
očima mjesečine prati me neprimjetno
dok u mojoj glavi pitanja zuje kao roj pčela što se s berbe vraćaju;
očima slađim od meda

Mjesec mi nježno uputi naklon,
a Venera zatrperi snažno, ubode mi oči i vidjeh;
tiho poteknu suza i zasja u ovoj plavetnoj noći

29.7.2010. Tomislavgrad, Z.Ć.

Draga sestro Marijo, poklanjam ti ovu pjesmu, kao jedno sjećanje na tvog nedavno preminulog oca koji je sada u krilu Oca Nebeskog.

Dragi blogeri, kako u zadnje vrijeme čitam Antuna Branka Šimića, u mojim se pjesma da primjetiti njegov utjecaj. Njegova poezija mi je dosta inspirirajuća, čisto zbog njegove mladenačke i tragalačke žari, i o kraju kojem piše. Dolazi iz ruralne sredine, prebiva u urbanoj, vraća se u ruralnu i to se u njegovim pjesmama non stop isprepliće. Smatram ga jednim od najvećih hrvatskih pjesniika.

Sljedeći post je iza 6.8. kada se vraćam iz Međugorja sa Festivala mladih, na koji vas opet sve pozivam, da sudjelujete i da dođete ili čak pratite uživo preko interneta. Sve detaljne informacije možete naći na http://www.mladifest.com/. Tu možete i skinuti pjesme i svjedočanstva s prošlih susreta.



Nadam se da ste svi dobro, neka vas prati Božji blagoslov! ;)
Vaš Defton

29.07.2010. u 13:16 · Ostavi komentar (17) · Isprintaj · #