Novi tjednik NACIJA!

Evo, na kioske je stigao novi tjednik NACIJA. To mu je već drugi broj i stvarno me je oduševio. Kupio sam ga sinoć i mogu reći da sam zadovoljan s onim što sam pročitao do sada.
Glavna karakteristika NACIJE jest ta da je on kršćanski tjednik i kao takav izložen je izrugivanju, među prvima tu su stupili Novi Listi i (bez)vjerski portal Križ Života. Bez imalo objektivnost izvrijeđali su urednike i cijelu ekipu, oblatili sav sadržaj i doslovno se narugali kao kad djeca se rugaju nekome tko nosi naočale.

Ima i onih pozitivnih komentara od ozbiljnih hrvatskih novinara kao Marin Ivkošić.

No, bilo kako bilo, NACIJA je ta koja će sada biti ona protu struja glavnom mainstreamu u koji nas guraju mediji EPH. Provokativnim i pronicljivim člancima i tekstovima potiču na razmišljanje i buđenje. Dobro je vidjeti pozitivnu reakciju crkvenog klera na nastojanja laika, a i obični puk je oduševljen jer Nacija se čita i širi.

Ekipa nacije jest ona koja radi i na Book-u - časopisu za promicanje kršćanski vrednota. Iako se ne slažem s Bookovcima u nekim njihovim razmišljanjima i nastojanjima, podržavam ih jer dosta mi je više da se pojedini pokreti unutar Crkve međusobno prepucavaju, dok oni drugi koji nam žele propast likuju nad našim svađama.

I evo, dobre vijesti, NACIJA je rasprodana u trafici gdje sam je išao kupiti. No, doživljava tretman kao i Book i sve ostale "desno" i kršćanski orijentirane novine: stavljena je negdje u dnu police prekrivena Nacionalom, Forumom, Globusom i ostalim tjednicima, na način da se ne vidi okom, nego se mora za nju pitati.



Ono što ja očekujem od njih jest istinitost, ustrajnost i strpljivost. Moju podršku imaju.
Bog vas blagoslovio.
Defton.

10.11.2011. u 11:20 · Ostavi komentar (13) · Isprintaj · #