Kršćanska rock glazba

Draga braćo i sestre, blogeri i blogerice! Evo, nakon ovih uskršnjih kolokvija uhvatio sam satak predaha da napišem nekakvi post. Odlučih pisati o glazbi i to ne bilokakvoj nego o kršćanskoj rock, punk, metal, jazz i rap glazbi. Kako sam skupio vele glazbenog materijala, odlučio sam podijeliti s vama ono što i ja već evo dosta vremena slušam ili što sam slušao (jer čak i kršćanska glazba kao što ćete vidjeti može biti jako agresivna).

Cijelu srednju i više od toga slušao sam metal glazbu i najveći uzori su mi bili Metallica i Iron Maiden, prvenci metal glazbe, zapravo bendovi koji su uvod u tu vrstu glazbe. Kako sam njih iscrpio do maximuma, tražio sam nove inspiracije u još jačoj i još brutalnijoj glazbi, ispunjenoj agresivom i mržnjom, bijesom i ljutnom, sa mračnim tekstovima i članovima benda jako nezdravog izgleda, ali vrhunski glazbenika na tom području. Sam i to počeo svirati. Na jednom mi je sve to počelo škoditi jer mi razaralo duhovnu stranu koja je mnogo patila i jako mi je utjecalo na psihu.
Nakon moga obraćenja radi zaštite duše morao sam se odreći nekih glazbenika, zbog nemoralnih tekstova poput žrtvovanja djece i sodomije, antikršćanskih stihova i opjevanja crnih misa i sličnog (mada ima i vele pjesama koje pjevaju o nekim nezgodnim i zanimljivim situacijama). No, krenuo sam u potragu za takvom glazbom kršćanskog tipa, jer sam čuo da uz blackmetal postoji i neki whitemetal koji pjeva o Bogu i našao sam svašta. Pa evo slijedi nekoliko bendova koji sviraju kršćanski metal-core, power i death metal (preporučam onima koji žele sačuvati mir srca da ne puštaju ovu glazbu):

Bend Demon Hunter, zanimljivi su, jer njihove pjesme su prepričani Novi zavjet u konkretnim situacijama(tako oni kažu), osobno sam im slao mail i pitao zašto imaju demona za logo, rekli su mi da je to ubijeni demon s rupom na glavi od metka od Duha Svetoga. Lijepi stihovi, ali preagresivni su u neki pjesmama pa sam i morao prestati slušati. Donosim vam pjesmu Carry me down jednu od blažih koja pjeva o preseljenju na bolji svijet tj. k Bogu:


Narnia - power metal bend iz nordijski krajeva, jako lijep bend s jako inspirajućim tekstovima, koji opjevajuju C.S. Lewisove Kronike iz Narnije, ali i Evanđelje, sličnu su power metal bendovima poput Hamerfall s prizvucima sekularnog metala kao što je Dream Theater. Pjesma Living Water - Živa voda:


Divine Fire - proizašo iz bend Narnia, slična tematika s pizvucima death metal, može se slušati, ali su ipak u neki segmentima previše metalni, tako reći. Pjesma suočavnje s Lašcem - Facing The Lair (agresivna):


Sada se postavlja pitanje koliko ovi metal bendovi mogu doprinjeti širenju Evanđelja među populaciju koja ovo sluša. Novina jesu,ali agresivna glazba nije spojiva s Kristovim Mirom, no ovo je meni osobno davalo inspiraciju za Boga, sada ipak teško mogu prožvakati neke pjesme.

A sada malo o obično kršćanskom rocku i punku. Tu su uglavnom protestanti u điru i jako su dobri i uz to kvalitetni. Nije neki jeftini šund i a većina ih je među najprodavanijim u Americi. Uspio sam naći par katoličkih bendova i iznenaditi će te što fratri sve znaju.

Hillsong - bend je protestantski (ima ih više po istim nazivom i iz raznih zemalja uglavnom engleskog govornog područja), mislim da je pod jakim utjecajem pentekostalnog protestantizma iliti karizmatizma u dozivanju Duha Svetoga. Pjesme uzdižu dušu u dobrom smjeru i Bog im je da tu karizmu da ga slave na taj način pošto nemaju sakramenata. I taj dar dobro iskorištavaju. Njihova lirika se u većini slaže s katoličkom naukom i preporučam slušanje. Par njihovih pjesama, meni osobno najdražih:





Parachute band - je iz Australije, isto protestanski, bili su u Rijeci, don Kaćunko ih je recenzirao na svom blogu, pa sam tako i došao do njih. Lijepi poticajni i kvalitetni. Malo presvjetovni, kao i većina ovakvih bendova, no glazba je odlična i u skladu je s naukom Katoličke crkve. Pogledajte njihov koncert, pjesma je Come to the River:



Kutless - odličan bend, hard rock, dobra lirika i dobro motivacija. Također protestanti ali s dobrim poslanjem, tematika je raznorazna, životna svakodnevna problematika mladih, ali izlaz traže u Evanđeljima. U skladu je s naukom Katoličkom crkvom. Preporučam. Evo par pjesama:





Todd Agnew - baptist s fenomenalnim glasom, jedan mi je do najdražih. Lijep kombinacije, rock, blues i slavljenje..



Casting Crowns - odlična glazba i talentirani glazbenici, također protestanti.



Lifehouse - bend koji nije svrstan na internetu među kršćanske, ali tematikom svojih pjesama je po meni jedan od najbolji, (pjeva o mom duhovnom životu) jer ja sam se u većini pjesama prepoznao. Glas mi je premoćan, jednostavan progresivan rock, nije naporan i da se uvijek poslušati.





October Light - ovo su naši baptisti! Horvati svi do jedan iz Pušćine, Međimurje, a kod nas nisu poznati, vrhuski ska punk, punk rock. Predobri.


The Thristing - katolički punkrock iz kanade! Najjači!





Fr. Stan Fortuna - fratar koji svoje poslanje ostvario u glazbi, jazz i rap glazbi, vrhunski tekstovi i glazba, među mojih top 10. Više pročitajte na njegovo stranici.





A ovi mi se fratri posebno sviđaju:



A od naših katolika izdvojio bih bend Zakon Neba koji se trude i prvi su ja mislim na T-Mobile festu:



Ima ih stvarno mnogo i to kvalitetnih, nadam se da sam vam uspio dočarati svijet kršćanske alternativne glazbe. Slavimo Gospodina svime što stignemo! Aleluja! Ako imate neke bendove za koje znate slobodno linkajte pa ćemo napraviti jednu lijepu slušaonu, sve vrste glazbe mogu samo neka se Isus proslavlja!

BVB!
Vaš Defton!

14.04.2010. u 12:16 · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #