Sva naša sloboda

sloboda Pictures, Images and Photos

Budućnost nije u našim rukama,
a i prošlost smo izgubili,
što je naše jest sadašnjost
i to je sva naša sloboda

Srpanj 2010. Z.Ć.

Dragi blogeri, dragi prijatelji i ostala ekipu, gdje se već svrštavate! Nadam se da sam vam nedostajao, da ste s nestrpljivošću iščekivali moje nove stihove i misli, da uživate u mojoj mudrosti.. :) Šalim se, naravno.

U Međugorju je bilo prekrasno nema se šta tu drugo reći, još da se nisam razbolio, ali ne možeš ovce i novce, jel tako? O tome budem pisao jednom drugom prilikom, možda tek u 10.mjesecu kada budem mogao dignuti slike na internet, a do tada dat ću vam službene linkove... Pa evo pogledajke slike!

Doista je lijepo biti bez mobitela, bez TV, bez interneta, čovjek se osjeća slobodni, nevezanim i nema na pameti te stvari niti se treba javljati ikome. Nemaš neke nametnute kvaziobaveze održavanja nečega...

No, vidjeh da se dosta gluposti dogodilo u Hrvatskoj i BiH, ne bih želio komentirati ništa, samo vidim da sve to uvodi nove mržnje i podijele koje nikome ne koriste.

Licemjerstvo medija me iznenađiva iz dana u dan, kao i prošle godine za vrijeme Velike Gospe. Pljuju svi po Crkvi, a žele zaraditi na vjernicima.. Neka im Gospodin oprosti.

Vidim silne poplave i nerede u Europi i svijetu. Pitanje se sigurno postavlja gdje je Bog? A staš kada su ga istrali iz svih mogućih institucija, pa mu ne daju da pritekne u pomoć... E, da, možda smo malo i mi zaboravili na Boga.
Zašto se uvijek sjećamo Boga kada nas nesreća strefi?

A što govori ova kratka pjesma? Uvidjeh da mnogo toga što planiram lako se mijenja u trenutnku. Zašto je sadašnjost jedina sloboda? Zapravo baš ovaj trenutak samo imam za mogućnost izbora, sve je ostalo relativno. Zato je najbolje tražiti Božju volju u svakome trenu, čini se ne moguće, no isplati se. Ako je čovjek vjernik i ima potpuno povjerenje u Boga, znači ne samo da vjerujuje u Boga, nego mu i vjeruje, zna da je ono što Bog želi za njega, da je to jedino čemu treba težiti u životu, to onaj savršeni plan koji Bog ima za nas. No, daleko sam ja od toga....

Vaš Defton
Bog vas blagoslovio
:)

09.08.2010. u 14:37 · Ostavi komentar (7) · Isprintaj · #